Blog in conservare. M-am mutat la KISHINIOV.

Războiul de exterminare al Orange împotriva pensionarilor

Este inexplicabilă atitudinea angajaţilor Orange care refuză din aprilie să închidă un abonament. Dacă îţi faci abonament la Orange România devii automat sclavul lor pe viaţă. Iar dacă eşti pensionar şi nu te prinzi de şmecheriile lor ai mari şanse să ajungi dator vândut la groapă sau să faci un infarct.

Să vă povestesc. În luna aprilie a acestui an, un pensionar se hotărăşte să renunţe la abonamentul Orange. Merge la reprezentanţa unde încheiase contractul şi le spune stop joc! – „Nuuuu se poate la noi!” răspunde reprezentanţa. „Trebuie să sunaţi la 411” Ştiţi cum este când suni la 411? Apeşi pe doi şi ţi s-a dus dracului toată ziua. Îmbătrâneşti ascultând reclame şi recomandări. Natural, pensionarul nu a mai ajuns să vorbească cu vreun râios de consultant Orange. A ajuns altcineva pentru el: „Nu se poate aşa!” a răspuns bestia – „Trebuie să vorbim cu titularul!” Bun, prin combinaţii magice titularul ajunge să vorbească cu măritul consultant: „Cererea dumneavoastră a fost înregistrată”

Minunat. Doar că în luna mai vine din nou factura. Pensionaul se duce iritat la reprezentant „Noi nu! Vorbiţi la 411!” Din nou zbateri, din nou consultant: „Nu este înregistrată nici o cerere de suspendare a abonamentului”. Bine minunatule consultant, înregistreaz-o acum. „Cererea dumneavoastră a fost înregistrată” Doar că trebuie plătit abonamentul şi pe luna mai. Plăteşte pensionarul, ce să facă? Ştiţi care e şmecheria maximă? Că şi în luna iunie vine o altă factură!

Bietul pensionar era să moară de inimă. A început să plângă, era ferm convins că nu va mai scăpa de Orange şi va plăti până la moarte. Un cineva mai tânăr s-a repezit la o reprezentanţă Orange din Bucureşti. „Fraţilor plătesc tot, dar de luna viitoare vreau să fie suspendat abonamentul, nu-l omorâţi pe bietul om!” Răspuns de reprezentant Orange: „Este nevoie de 30 de zile pentru suspendarea abonamentului” – „Şi dacă între timp se emite altă factură?” – „Trebuie plătită şi aia” – „Dar eu am cerere din aprilie!!!” – „Aşa este, dar este în lucru!”

Ştie cineva cum se poate scăpa de un abonament Orange? La prima vedere aşa ceva pare imposibil.

 

Blog in conservare. M-am mutat la KISHINIOV.

11 păreri la “Războiul de exterminare al Orange împotriva pensionarilor

  1. Daniel A.

    Schimbi adresa facturii și după expirarea contractului nu mai plătești nimic. Dar nici nu mai consumi nimic. Ar trebui să termine.

  2. Eftimie

    Nu faci nici o cerere, trimiti o notificare, cu confirmare de primire (vreo 15 lei) prin care-i anunţi că suspenzi toate plăţile până la clarificarea litigiului între părţi conform unei clauze din contract. Nu contează ce clauză, poţi să scrii orice prostie acolo. Procesează mai repede input-urile de genul ăsta, te sună imediat să-ţi facă o ofertă nouă.

    1. george damian Autor articol

      Omul nu vrea nici o ofertă nouă, vrea să plătească ce are de plătit şi să scape. O să încerce toate variantele, poate îi iese…

  3. costin

    Email la ANPC cu toate detaliile necesare: data si ora convorbirilor la 411, numele persoanei de la Orange cu care s-a vorbit (daca s-a notat), copie dupa desfasuratorul facturii (dovada ca s-a sunat la 411) si copie dupa CI (ANPC-ul nu raspunde la cererile anonime). Totul prin email, ca sa nu mai fie nevoie o deplasare. Nu conteaza de pe ce email trimiti, cata vreme atasezi copia dupa CI si semnezi mailul cu numele persoanei respective.
    Aici sunt adresele de contact si procedura de reclamatie:
    http://www.anpc.gov.ro/anpc/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=8&Itemid=54
    Dupa ce trimiti, suni mai tarziu sa-ti confirme cineva ca s-a primit cazul si este in lucru.

    1. MMP

      Amenintati-l pe lucratorul care va inregistreaza cererea, cu o reclamatie la ANPC si darea in judecata. Ei isi asuma raspunderea personal, nu si-o asuma compania pentru ei. Credeti-ma, doar asa functioneaza.

      Omul o sa aiba de ales intre: datul in judecata si pierderea serviciului sau rezilierea contractului pentru care probabil o sa fie mustrat verbal. O sa aleaga varianta a doua.

  4. alex

    o notificare scrisa de denuntare a abonamentului, trimisa recomandat cu confirmare de primire pe adresa Orange.

    dupa aceea sa nu mai plateasca. cand vor cere banii, sa le arate copia renuntarii. cand vor vedea ca nu mai primesc bani, cei de la Orange vor anula abonamentul.

    mai exista si solutia portarii numarului daca are un abonament in alta retea. atunci anularea abonamentului Orange se face de catre celalalt operator prin niste proceduri stabilite intre ei.

  5. ciufutozaurus

    ooof, mi-am adus aminte de tigania penibila din primavara asta de la ghiseele orange din constanta. prost instruiti, rauvoitori si degraba oţărâţi – cu astfel de angajaţi am avut de-a face. dar am impresia că este şi o politică a firmei să obstrucţioneze la maimum plecările din reţea.
    nu mai detaliez, vreau să uit cum eu, soţia şi părinţiii mei, oameni la 60 de ani, ne tot rugam şi ne contraziceam cu o răhăcioasă impertinentă de 19 ani.

    pe scurt, denuntarea unilaterala fara plata se poate face cu o luna inainte de expirarea perioadei contractuale.
    dar, atentie, daca contractul pe 48 de luni a fost semnat pe 1 ianuarie, in contract (la mine asa era) se precizeaza ca termenul curge din prima luna pentru care se emite factura – adica luna februarie.
    asadar, contractul epira in februarie, deci, cererea de denuntare a contractului se face cu 30 de zile inainte, adica tot in ianuarie.

    sfatuiesc insistent sa urmati procedura cea mai eficienta si cea mai enervanta – completarea pe hartie a unui formular batranesc de renuntare, ca sa aveti cat de cat „ceva la mana”.
    da, o firma de comunicatii isi determina clientii sa consume aiurea hartia.

    1. Casap Chiriachita

      In data de 09 dec 2012 m-am dus la orange- central din Arad ptr renuntarea la abonamentul sotului a carui telefon era pe numele meuintrucar el nu vorbeste la telefon si de cca 2 ani orange imilua si imi folosea minutele nefolosite de 180, 190 minute in retea si cate 20,30 de minute nationale,pe care le foloseau platitede mine din pensia mea. Deci, pe langa SALARIILE NESIMTITE ce le primesc imi iau si minutele platite de mine.In concluzie, am completat cererea in data de 09.12.2012 si mi se soue ca voi plati numai o data si din 26 ianuarie 2013 automat voi trece pe cartela cu mentinerea nUMARULUI de telefon si cu 2 euro credit. in 27 primesc un sms ca mi s-a emis A DOUA FACTURA DE PLATA la carele-am trimis si eu un sms ca NU PLATESC, asta fiind a doua facturasi in plus imi trimite in 29.01.2013 un alt sms ca mi-au pus la dispozitie 200minute si…etc la care ma duc acolo personal si=mi zice ca a facut un memoriu si sa merg acasa ca pe acel telefon (a sotului meu, care era acasa) primesc mesaj. Cand ajung acasa scris ca voi primi raspuns in 6-7 zile. Deci ei nu respecta legea, nu ne respecta pe noi cei dupa care primesc acele salarii nesimtite si-si pun intrebarea de ce bietii oameni isi fac singuri dreptate !!!???

  6. e.r.

    Nu e vorba doar de pensionari. Pur şi simplu nu îţi desfiinţează abonamentul. Aparent, angajatul care o face este PENALIZAT (nu ştiu dacă la salariu sau într-o formă de punctaj intern) şi fug toţi ca dracul de tămâie, pasează de la unul la altul, amână la nesfârşit şi pur şi simplu NU O FAC. (Caz particular, am apelat la „pile” din interiorul companiei pentru a obţine un drept legitim. M-am simţit umilit şi scârbit.)

Comentariile nu sunt permise.